Produsele achiziţionate la distanţă Conform legislaţiei din România, puteţi să returnaţi produsele cumpărate de pe www.electrocasnice-cluj.ro în termen de 14 zile calendaristice de la cumpărarea lor, legislaţia aplicându-se doar persoanelor fizice. Dacă doriţi să renunţaţi la un produs trebuie să ne trimiteti o înştiinţare prin email, la adresa contact@electrocasnice-cluj.ro. Conform articolului 7 al Ordonanţei nr. 130 din 31 august 2000 privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanţă (modificată prin O.U.G. nr. 174/2008 si O.U.G. 34/2014), consumatorul are dreptul de a renunţa la produsele comandate în termen de 14 zile calendaristice, fără penalitaţi şi fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de transport si returnare a produselor.
Atenţie!
Produsul returnat nu trebuie să fie deteriorat, să nu conţină urme de utilizare, să fie returnat în ambalajul său original cu toate accesoriile şi etichetele intacte şi să aibă asupra sa toate documentele (factura, garantia) însoţitoare cu care a fost expediat de vanzator. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în termen de 14 de zile de la retur.
Dreptul de retragere există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a vă oferi 14 zile de utilizare gratuită!
Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora,diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a retine intre 0% - 30% din valoare produsului, in cazul in care acest produs nu mai poate fi vandut ca si nou!, Conform O.U.G. 34/2014 - Art. 14 (3)
Produsele primite defecte în eventualitatea în care produsul achiziţionat este nefuncţional sau prezintă vicii de fabricaţie, acesta va fi înlocuit cu un produs funcţional, cu condiţia notificării în scris a VANZATORULUI, în termen de 12 ore de la primirea produsului.
Conditii generale de returnare
Produsele care nu sunt conforme specificaţiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise în care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea cu unul conform. Dacă VANZATORUL nu poate înlocui produsul cu unul conform, va acorda credit sau va returna contravaloarea produsului. Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neînţelegerile, coletul va fi fotografiat şi se va întocmi împreună cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal în care se va specifica starea coletului.
Costul transportului produselor de la VANZATOR către client şi de la client către VANZATOR revine în responsabilitatea clientului.
Gasiti AICI formularul de retur.